Prioritou pro nás vždy bylo spolupracovat jen s těmi největšími, nejkvalitnějšími a nejspolehlivějšími dodavateli, což se nám rozhodně daří ke spokojenosti Vás zákazníků. Díky této skutečnosti Vám můžeme nabídnout veškeré zboží za ceny, které jsou pro zákazníky velmi přijatelné. V poměru k nadstandardním službám, které poskytujeme, jsou bezkonkurenční. Přesto, že se vždy v maximální míře snažíme uveřejnit na našich stránkách co možná nejpřesnější a úplné informace o prodávaném zboží, mohou některé texty obsahovat chyby či nepřesnosti, vyplývající z nepřesných informací, přebíraných od třetích stran. V případě, že je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem, příp. fotografií vinou typografické chyby, chyby při stanovení ceny, příp. chyby v popisu výrobku, přebraného od třetí strany, společnost CorHB, s.r.o. má právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, a to i po potvrzení zaměstnancem společnosti. Společnost CorHB, s.r.o. má právo odmítnout či zrušit takovouto objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti. V takovém případě společnost CorHB, s.r.o. zašle tyto peníze okamžitě zpět na účet kupujícího. V našem internetovém obchodě máte k dispozici velmi přehledné a jednoduché vyhledávání jednotlivých položek, a to jak formou fulltextového, tak parametrického-rozšířeného vyhledávání. Můžete tak nalézt zboží přesně podle Vámi zadaných parametrů, značky či kategorie. V každé kategorii jsou umístěny typy zboží, které se k ní vztahují. Hlavním cílem našeho internetového obchodu je naprostá spokojenost zákazníka. Vždy se proto snažíme v maximální možné míře vyjít vstříc Vašim požadavkům. Jestliže se tedy vyskytne jakýkoliv problém, či pokud budete chtít poradit při Vašem výběru zboží, vždy se na nás s důvěrou můžete obrátit. Jsme Vám k dispozici na e-mailové adrese info@corhb.cz nebo na telefonech 569 434501, 569 432955. Další telefonická, ale i jiná spojení najdete v sekci kontakty. Před prvním použitím výrobků, pokud nebude v ceně i zaučení obsluhy si pečlivě přečtěte návod, který je k výrobku přiložen a důsledně se jim řiďte. Je to velmi důležité i proto, že záruky se vztahují pouze ke správně používanému zboží. Váš starý spotřebič odvezeme a zlikvidujeme pouze za jediné podmínky. I takovýto starý spotřebič musí být kompletní a v nerozebraném stavu.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.corhb.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).
- Pokud je u zboží ikona "doprava zdarma" zákazníkovi je zboží dopraveno na naše náklady a doprava Vám není dále účtována - Pokud není u zboží ikona "doprava zdarma" zákazníkovi je zboží dopraveno na náklady zákazníka dle toho, co si vybral při objednání zboží - Dopravu kamkoliv po ČR zajišťuje prodávající prostřednictvím vlastního dovozu, České pošty nebo prostřednictvím přepravní služby naše společnost využívá přepravní společnost Toptrans. Záleží na každém zákazníkovi, kterou přepravu si vybere.
Přepravu si hradí každý zákazník sám při přebrání zboží přímo přepravci. Pokud bude chtít mít zákazík
naúčtovanou přepravu na jedné faktuře se zbožím, bude mu přefakturováno přepravné od přepravce a
následně se o tu samou cenu zvedne objednávka zákazníka.
- Kalkulátory cen najdete na adrese : * Toptrans * Česká pošta * dovoz dodavatelem - 10-12 Kč/km dle druhu auta - Způsob dopravy si zákazník zvolí sám při objednávce
Křehké zboží jako je sklo, porcelán, termosky, várnice a další velmi křehké zboží posíláme pouze přes přepravní službu Toptrans, nebo přímo dodavatelem. U České pošty není záruka, že zboží bude dopraveno k zákazníkovi ve 100% stavu. - Pokud si zákazník zvolí způsob "poslat zboží na dobírku", bude mu tato cena ( poplatek za dobírku ) připočtena v kolonce balné
práce technika v pracovní době ( Po – Pá ) od 8:00–16:00 - 450 Kč/hodinu
práce technika v pracovní době
- konvektomaty, myčky, plynová zařízení ( Po – Pá ) od 8:00–16:00 - 650 Kč/hodinu
práce technika mimo pracovní dobu a v sobotu a v neděli - 900 Kč/hodinu
práce technika mimo pracovní dobu a v sobotu a v neděli - konvektomaty, myčky, plynová zařízení - 1.300 Kč/hodinu
ztrátový čas - čas technika na cestě k zákazníkovi - 250 Kč/hodinu
cena cesty servisního mechanika - 12 - 14 Kč/km
mechanici specialisti vyjíždí k zákazníkům z Krásenska u Vyškova, Hlinska nebo z Prahy, záleží na značce spotřebiče, na který jsou jednotlivý mechanici vyškoleni ve výrobních závodech
ceny zapojení nových spotřebičů:
Ceny za zapojení nového stroje - zařízení jsou účtovány jako úkon technika. Cena montáže je stanovena ve výši 3 - 5% z ceny objednaného zboží s montáží.
Odborné zaškolení ( kuchařem specialistou ) = 1 hodina práce kuchaře - 600 ,- Kč Posouzení stroje ( zařízení ) a sepsání likvidačního protokolu = 1 hodina práce technika - 450,- Kč
Obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v internetovém obchodě CorHB, s.r.o. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s tímto reklamačním řádem internetového obchodu CorHB, s.r.o. a právním řádem platným v ČR. 1. Povinnosti kupujícího Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky již při převzetí zboží za asistence řidiče přepravní společnosti či České pošty (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze, pokud není nijak poškozena. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce nebo České pošty. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Zásilka poté bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamace mechanického poškození zboží nebo chybějící zboží v zásilce zjištěné a nahlášené po podpisu přepravního listu a mimo přítomnost doručovatele nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Vždy při dodání poškozené zásilky pořiďte fotodokumentaci o rozsahu škod. Za škody způsobené dopravou, nenese naše společnost žádnou odpovědnost.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností: a) na e-mailovou adresu provozovatele: info@corhb.cz b) faxem na číslo: 569 434500 c) doporučenou poštou na adresu provozovatele: CorHB, s.r.o., Dobrovského 2915, 580 01 Havlíčkův Brod Podat reklamaci je kupující povinen na reklamačním protokolu a je nutné vyplnit všechny potřebné údaje. 2. Povinnosti prodávajícího Prodávající potvrdí přijetí reklamace nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace do sídla firmy a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
1) Záruka je platná pouze tehdy, když je s výrobkem přiložený řádně vyplněný záruční list současně s kopií daňového dokladu, kde je vyznačený datum nákupu. Nepotvrzený, neúplný nebo přepisovaný záruční list je neplatný. Záruka se vztahuje výhradně na závady výrobního charakteru. 2) Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v daňovém dokladu ( pouze délka záruční doby ) a v záručním listu. Délka záruka je 6, 12, 24 měsíců dle výrobce nebo podle podmínek dodavatele. Tato doba začíná dnem vystavení záručního listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu. 3) Plnění záruky je řešeno podle rozhodnutí dodavatele buď výměnou reklamovaného dílu, nebo jeho opravou, kterou zajistí opravna dodavatele. Každá záruční oprava se zaznamená na zakázkový list s podrobným popisem závady. 4) Je-li závada na zboží opravitelná u zákazníka je bezplatně opravena. Jedná-li se o závady vyžadující servisní zásah v servisním středisku, je zákazník povinen zboží doručit do záručního střediska. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Pokud je zboží neopravitelné a nefunkční, je řešena výměna za nové zboží. 5) V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. 6) Doprava výrobku na záruční opravnu a zpět nebo cestovní výlohy servisního mechanika k zákazníkovi nejsou předmětem záruky a hradí si je zákazník na vlastní náklady. Náklady spojené s dopravou se nevrací. V žádném případě nezasílejte reklamaci na dobírku nebo na náklady prodávajícího. V takovém případě nebude zásilka přijata a bude vrácena zpět kupujícímu. Nárok na uplatnění vady ze záruky musí být uplatněn u dodavatele bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. 7) Nárok na uplatnění záruky zaniká a nevztahuje se na následující případy: - poškozením zboží při vlastní přepravě či jiným přepravcem (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí zboží, viz reklamační řád) - porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - jestliže výrobní číslo na výrobku je odstraněno, pozměněno nebo nějakým způsobem upravováno - použitím zboží v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem na obsluhu - zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN - reklamace výrobku v souvislosti s běžným opotřebením či poškozením jednotlivých jeho částí nebo celku v rámci jeho používání, stejně tak reklamace částí, podléhající běžné spotřebě, včetně spotřebního materiálu ( osvětlovací tělesa, skleněné části, síta, těsnění apod. ) - případy, kdy k výskytu vady došlo vlivem zanedbané údržby, např. znečištěním výrobku či jeho části, stejně tak tím, že nejsou dodrženy instrukce pro správnou údržbu, odpovídajícím jednotlivým typům výrobku - pravidelná údržba výrobku servisním mechanikem a případné výměny či opravy jeho částí, související s touto údržbou, nejsou považovány za záruční opravu a jejich hrazení je rovněž ze záruky vyjmuto - zničení jakožto následku jakéhokoliv nesprávného použití výrobku se nesmí lišit od postupů uvedených v návodu k obsluze ( nešetrným zacházením, přetěžováním, používání jiného něž doporučeného spotřebního materiálu apod. ) - instalace nebo použití výrobku způsobem, který neodpovídá technickým, bezpečnostním nebo jiným, zákonem stanoveným normám - zničení či poškození způsobené opravou v jiném než námi schváleném servisním středisku nebo neoprávněným zásahem ze strany uživatele výrobku i dalších třetích osob či organizací - zničením v důsledku nehody ( pádem, teplem, případně poškozením znečištěnou vodou a usazováním vodního kamene či jiné tekutiny ), ohněm, mechanickým poškozením, přepětím v síti, poruchy zaviněné nevhodným umístěním ( vlhké, prašné, chemicky či jinak nevhodné prostředí, živelnou pohromou ) a na poruchy a závady vznikající mimo vlastní zařízení nebo jiné příčiny dané vyšší mocí.
- Provozovatel internetového obchodu společnost CorHB, s.r.o. se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. - Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb ( např. dodání výrobků, instalace a montáž ) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněnou bankovním převodem. - Abyste nemuseli registrační údaje zadávat při každém nákupu v internetovém obchodě, jsou uloženy pod jménem a heslem v databázi, kde jsou chráněny před zneužitím. - Evidované údaje zákazníků jsou výhradně používány pro potřeby internetového obchodu www.corhb.cz . Evidované údaje nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně. Pokud zákazník souhlasí ( registrovaní zákazníci ), je jeho e-mailová adresa zařazena do seznamu zákazníků pravidelně obesílaných v rámci informačního servisu prostřednictvím e-mailové pošty. Toto je možné zrušit při každém doručeném e-mailu.
Zpracování osobních údajů
- Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky, pro plnění svých právních povinností nebo se souhlasem kupujícího za účelem vylepšování služeb a nabídky prodávajícího, pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy, příp. jiným účelem, ke kterému udělil kupující souhlas. - Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji prodávajícího, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem prodávající nakládá s osobními údaji kupujícího, jaké informace o kupujícím ukládá, jak dané informace využívá a komu je případně předává. Zásady pro nakládání s osobními údaji taktéž obsahují výčet veškerých práv kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu, vymazání či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat. - V souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávající prohlašuje, že: 1) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy 2) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti 3) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů 4) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s rizikem pro práva a svobody fyzických osob informuje dozorový orgán, příp. subjekty údajů.
Zásady pro nakládání s osobními údaji Přikládáme velký význam ochraně Vašich osobních údajů a práv na zachování důvěrnosti soukromí na internetu. Přečtěte si, prosím, naše zásady pro nakládání s osobními údaji Naším cílem je objasnit Vám, jakým způsobem nakládáme s Vašimi osobními údaji, jaké informace ukládáme a jak je využíváme. 1. Informace o zpracovávání a ochraně osobních údajů
1.1 Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás velmi důležitá, proto vždy postupujeme v souladu s příslušnými právními předpisy a mezinárodními standardy.
1.2 V souvislosti s přijetím nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR), které se s účinností od 25. května 2018 vztahuje na zpracování Vašich osobních údajů ze strany naší společnosti CorHB, s.r.o., IČO 25953117, se sídlem Dobrovského 2915, 580 01 Havlíčkův Brod, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou oddíl C, vložka č. 17344 (dále jako "Společnost" nebo také „my“), Vám níže poskytujeme shrnutí základních informací o zpracovávání a ochraně Vašich osobních údajů ze strany CorHB, s.r.o.
2. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme
2.1 Osobní údaje, které o Vás zpracováváme a jejichž rozsah se liší zejména podle účelu a poskytovaných služeb:
2.2 Pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky
(a) Identifikační údaje (Název firmy, kontaktní jméno, příjmení, adresa)
(b) Kontaktní údaje (e-mail, tel. číslo)
(c) Název firmy, IČO/DIČ, sídlo společnosti
2.3 Za účelem vylepšování našich služeb a nabídky Osobní údaje získáváme především přímo od Vás zejména při uzavírání smlouvy a v průběhu smluvního vztahu.
3. Jak vaše osobní údaje využíváme
3.1. Vaše osobní údaje využíváme zejména k následujícím účelům:
(a) k uzavření smlouvy a realizaci Vaší objednávky;
(b) komunikaci s Vámi a správě našeho smluvního vztahu;
(c) anylýze, hodnocení a zlepšování našich služeb zákazníkům
(d) řešení Vašich reklamací a stížností;
(e) plnění našich zákonných povinností;
3.2. Pokud je to nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy, nebo pro ochranu našich oprávněných zájmů souvisejících s uzavřením nebo plněním smlouvy, na základě Vašeho souhlasu nebo pokud to povolují právní předpisy, které zároveň stanoví ochranu Vašich práv, využíváme technologie zejména pro tvorbu Vašich zákaznických profilů pro výše uvedené účely.
3.3. Vaše osobní údaje uchováváme jen po tu dobu, dokud trvá některý z výše uvedených účelů
zpracování a následně jen po dobu a za podmínek v souladu s příslušnými právními předpisy.
4. Právní základ zpracování vašich osobních údajů
4.2. Právní základ, který nám umožňuje zpracovávat Vaše osobní údaje, závisí na účelu, pro který dané osobní údaje zpracováváme. Vaše osobní údaje tedy v konkrétním případě můžeme zpracovávat bez Vašeho souhlasu, protože:
(a) je to nezbytné pro účely uzavření nebo plnění smlouvy s Vámi;
(b) je to nezbytné ke splnění našich zákonných povinností (např. v oblasti účetnictví a daní);
(c) je to nezbytné pro ochranu našich oprávněných zájmů (např. v souvislosti s uplatňováním nároků z uzavřených smluv nebo v souvislosti analýzou a zlepšováním našich služeb);
5. Komu poskytujeme vaše osobní údaje
5.2. Vaše osobní údaje můžeme poskytnout:
(a) poskytovatelům služeb, kteří nám poskytují své služby související s naší činností, zejména dopravcům, zprostředkovatelům Vašich plateb, osobám pomáhajícím nám se správou smluv a Vámi uplatňovaných nároků na plnění nebo kteří tisknou a doručují písemnosti;
(b) jiným osobám v souladu s příslušnými právními předpisy (např. oznámení finančním úřadům v případech stanovených zákonem, policii v rámci šetření trestné činnosti apod.).
5.3. Vaše osobní údaje mohou být přenášeny a ukládány v rámci zemí Evropského hospodářského prostoru (dále jen „EHP"), které jsou považovány za země se srovnatelnou úrovní ochrany osobních údajů jako Česká republika jakož i subjektům se sídlem mimo EHP
6. Jaká jsou vaše práva
6.2. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte zejména tato práva:
(a) právo na jasné, transparentní a srozumitelné informace o tom, jak používáme Vaše osobní údaje a jaká jsou Vaše práva;
(b) právo na přístup k osobním údajům a poskytnutí dalších informací souvisejících s jejich zpracováním ze strany Společnosti;
(c) právo na opravu nesprávných a neúplných osobních údajů;
(d) právo na vymazání Vašich osobních údajů, především pokud: 1) již nejsou dále potřebné pro další zpracování; 2) jste odvolali svůj souhlas k jejich zpracování; 3) jste oprávněně namítali jejich zpracování; 4) byly zpracovány nezákonně; 5) musejí být vymazány podle právních předpisů;
(e) právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů, pokud: 1) napadnete správnost osobních údajů po dobu, dokud neověříme jejich správnost; 2) zpracování je protizákonné; 3) je už nepotřebujeme, ale údaje potřebujete Vy pro účely uplatnění Vašich právních nároků nebo 4) namítáte proti jejich zpracování po dobu, dokud neověříme, zda naše oprávněné důvody převažují nad Vašimi zájmy;
(f) právo podat námitky proti zpracovávání Vašich osobních údajů v případě, že je zpracováváme : 1) pro účely přímého marketingu 2) pro účely našich oprávněných zájmů;
(g) právo získat své osobní údaje a přenést je k jinému poskytovateli služeb;
(h) právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7; www.uoou.cz
6.3. Pokud budete chtít uplatnit jakékoliv výše uvedené právo, kontaktujte nás prosím s využitím kontaktních údajů uvedených níže.
7. Jak chráníme vaše osobní údaje
7.2. Pro zajištění bezpečnosti a důvěrnosti Vašich osobních údajů, která je pro nás mimořádně důležitá, využíváme technická a organizační opatření zejména na ochranu před neoprávněným přístupem k údajům a jejich zneužitím, zajištění bezpečnosti našich IT systémů i obnovu dat v případě incidentu. Kde je to vhodné, využíváme na ochranu Vašich údajů šifrování. Všechna opatření pravidelně vyhodnocujeme a aktualizujeme.
7.3. Zpracování osobních údajů probíhá manuálně i v elektronických informačních systémech, které podléhají fyzické, technické i procedurální kontrole. Za účelem ochrany dat máme nastavený bezpečnostní mechanismus zahrnující technická, organizační a personální opatření a stejnou úroveň ochrany požadujeme také od našich zpracovatelů.
8. Potřebujete další informace nebo chcete uplatnit svá práva
8.1 Kromě webové adresy www.corhb.cz je plná verze Zásad nakládání s osobními údaji a jejich ochrany dostupná u odpovědné osoby pro oblast ochrany osobních údajů v CorHB, s.r.o.. O zaslání písemné kopie můžete požádat způsobem uvedeným níže.
8.2 Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně zpracování Vašich osobních údajů, potřebujete jakoukoliv jinou související pomoc nebo chcete uplatnit svá práva, obraťte se prosím na odpovědnou osobu pro oblast ochrany osobních údajů, a to telefonicky (v pracovní době 8 – 16 hod) na tel. č.: +420 434501, elektronicky na e-mail adrese info@corhb.cz nebo písemně na adrese:CorHB, s.r.o., Dobrovského 2915, 58001 Havlíčkův Brod