Obchodní podmínky

vytisknout
1) Proč nakupovat právě u nás:
  • najdete u nás velmi široký sortiment zboží prověřených značek od kvalitních výrobců a dodavatelů jak tuzemských, tak zahraničních
  • vše za velmi přijatelné ceny včetně DPH
  • nabízíme vždy některé vybrané zboží v "akčních cenách"
  • přehledný a jednoduchý systém vyhledání zboží dle jednotlivých kategorií
  • obsah stránek pravidelně aktualizujeme
  • objednané zboží Vám dovezeme nebo dopravíme za velmi příznivé ceny na místo určení nebo pokud je to u zboží vyznačeno, tak i zcela zdarma
  • především velmi solidní a vlídné zacházení (dbáme na dobré vztahy mezi zákazníkem a dodavatelem) – poradíme při výběru zboží
  • naše firma má dlouholetou tradici a záruku serióznosti
  • poskytneme Vám dobrou radu a návrh dispozičního uspořádání
  • vypracujeme projektovou dokumentaci
  • provádíme záruční i pozáruční servis po celé ČR
  • dodávky náhradních dílů
  • dodávku technologií včetně interiérů
  • montáž zařízení na místě určení
  • zaškolení personálu
V našem internetovém obchodě naleznete velmi široký sortiment velkokuchyňského, gastronomického, kuchyňského ale i spotřebního zboží a zařízení na českém internetu.

Zavázali jsme se neustále doplňovat sortiment tak, abychom vždy převyšovali ostatní internetové obchody. Uvidíte-li stejný výrobek jinde levněji, kontaktujte nás, rádi Vám vyjdeme vstříc !

V drtivé většině případů jsme schopni Vám zajistit výrobek ve stejné dodací lhůtě a za lepších cenových podmínek jako u vystaveného zboží. Stačí nás kontaktovat – viz kontakty

2) Úvodní ustanovení:

Prioritou pro nás vždy bylo spolupracovat jen s těmi největšími, nejkvalitnějšími a nejspolehlivějšími dodavateli, což se nám rozhodně daří ke spokojenosti Vás zákazníků. Díky této skutečnosti Vám můžeme nabídnout veškeré zboží za ceny, které jsou pro zákazníky velmi přijatelné. V poměru k nadstandardním službám, které poskytujeme, jsou bezkonkurenční.

Přesto, že se vždy v maximální míře snažíme uveřejnit na našich stránkách co možná nejpřesnější a úplné informace o prodávaném zboží, mohou některé texty obsahovat chyby či nepřesnosti, vyplývající z nepřesných informací, přebíraných od třetích stran.

V případě, že je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem, příp. fotografií vinou typografické chyby, chyby při stanovení ceny, příp. chyby v popisu výrobku, přebraného od třetí strany, společnost CorHB, s.r.o. má právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, a to i po potvrzení zaměstnancem společnosti. Společnost CorHB, s.r.o. má právo odmítnout či zrušit takovouto objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti. V takovém případě společnost CorHB, s.r.o. zašle tyto peníze okamžitě zpět na účet kupujícího.

V našem internetovém obchodě máte k dispozici velmi přehledné a jednoduché vyhledávání jednotlivých položek, a to jak formou fulltextového, tak parametrického-rozšířeného vyhledávání. Můžete tak nalézt zboží přesně podle Vámi zadaných parametrů, značky či kategorie. V každé kategorii jsou umístěny typy zboží, které se k ní vztahují.

Hlavním cílem našeho internetového obchodu je naprostá spokojenost zákazníka. Vždy se proto snažíme v maximální možné míře vyjít vstříc Vašim požadavkům. Jestliže se tedy vyskytne jakýkoliv problém, či pokud budete chtít poradit při Vašem výběru zboží, vždy se na nás s důvěrou můžete obrátit. Jsme Vám k dispozici na e-mailové adrese info@corhb.cz nebo na telefonech
569 434501, 569 432955. Další telefonická, ale i jiná spojení najdete v sekci kontakty. Před prvním použitím výrobků, pokud nebude v ceně i zaučení obsluhy si pečlivě přečtěte návod, který je k výrobku přiložen a důsledně se jim řiďte. Je to velmi důležité i proto, že záruky se vztahují pouze ke správně používanému zboží.

Váš starý spotřebič odvezeme a zlikvidujeme pouze za jediné podmínky. I takovýto starý spotřebič musí být kompletní a v nerozebraném stavu.



3) Obchodní podmínky:

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.corhb.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).  

  • 1. Objednávka - kupní smlouva
  • 1.1 Obchodování na internetovém obchodu www.corhb.cz se řídí výhradně občanským zákoníkem. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.corhb.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 1.2 Objednávka je brána jako závazná kupní smlouva. 
  • 1.3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • 1.4. Místem dodání zboží je dodací adresa uvedená zákazníkem v registračním formuláři.
  • 1.5. Vlastnické právo k zboží přechází na zákazníka, pod podmínkou zaplacení plné kupní ceny ( včetně případných sankcí a penále, dohodnutých ve smlouvě ), jeho převzetím. Pokud není zaplacena plná kupní dohodnutá cena, je zboží stále majetkem prodávajícího.
  • 1.6. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.corhb.cz, zákazník dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o zákazníkovi a o jeho nákupech.
  • 1.7. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží v příslušné smlouvě. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší, než je uvedená na objednávce ( rozumí se cena za zboží, bez dopravy a expedičních nákladů ), může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová platná cena nižší, než je cena uvedená na objednávce, bude kupujícímu zboží dodáno za tuto nižší cenu.
  • 1.8. Internetový obchod na www.corhb.cz je určen obchodním organizacím s platným podnikatelským oprávněním, tedy ne pro fyzické osoby jako konečné spotřebitele. Pokud si přeje objednat zboží soukromá osoba, nebo jiný konečný spotřebitel, je možné tak učinit, ale ne prostřednictvím internetového obchodu na www.corhb.cz, ale přímo v sídle společnosti viz. sekce kontakty .
  • 1.9. Pro nové, neprověřené, nedůvěryhodné zákazníky a pro objednávky nerezových výrobků platí, že bude vždy vyžadována zálohová platba předem a teprve po jejím uhrazení bude zboží objednáno u výrobce ( dodavatele ). Viz. bod č. 7 Platební podmínky, možnosti úhrady.
     
  • 2. Práva a povinnosti prodávajícího
  • 2.1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který je dohodnut příslušnou smlouvou. Při převzetí zboží od přepravce, obdrží kupující ke zboží daňový doklad pokud bude zboží odesláno ze sídla firmy. Pokud bude zboží posíláno přímo ze skladu prodávajícího ( či jeho dodavatele ) obdrží kupující ke zboží daňový doklad poštou.
  • 2.2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz. Ochrana osobních údajů).
  • 2.3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá. Výmaz provede nejpozději do 5 pracovních dnů.
  • 2.4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 2.5. Prodávající má právo od kupní smlouvy ( závazné objednávky ) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem ( bankovním převodem, apod.) a odstoupí-li prodávající od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy. Tímto pátým dnem se rozumí odepsání částky z účtu prodávajícího.
  • 2.6. Prodávající má právo měnit popisné specifikace bez výslovného upozornění. Obrázky u zboží mají pouze informativní charakter.
  • 2.7. Prodávající má právo si k ceně zboží účtovat balné, které bude vždy připočteno k ceně za objednané zboží. 
    Křehké zboží jako je sklo, porcelán, termosky, várnice a další velmi křehké zboží posíláme pouze přes přepravní službu Toptrans a je ještě dále zpoplatněno částkou 50,- Kč  bez DPH za objednanou zásilku.
     
  • 3. Práva a povinnosti kupujícího
  • 3.1. Kupující je povinen uvést při objednání ( pokud je registrován, tak při registraci ) všechny údaje správně s úplnou poštovní adresou včetně PSČ a kontaktní osobou, na kterou má být objednané zboží odesláno nebo dopraveno.
  • 3.2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu dohodnutou v příslušné smlouvě. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. V této ceně není započítáno balné a případný poplatek za křehké zboží viz. bod. 2.7. a náklady přepravu viz bod 5 - doprava zboží.
  • 3.3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat. 
     
  • 4. Závěrečná ustanovení
  • 4.1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 4.2. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu internetového obchodu CorHB, s.r.o. nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Výjimku tvoří bod 1.7. obchodních podmínek - Objednávka - kupní smlouva
  • 4.3. Recyklační poplatek PHE je již zahrnut v ceně zboží
  • 4.4. Veškerá ustanovení v nákupním řádu se vztahují výhradně k doméně www.corhb.cz

 



4) Jak u nás nakupovat?
  • Sami si můžete zvolit, jestli se chcete zaregistrovat, nebo ne.
  • Před nákupem si pečlivě přečtěte nákupní řád, dodací i platební podmínky a všechny ostatní rady a návody k nákupu zboží na internetovém obchodě www.corhb.cz a v případě nejasností a dotazů nás kontaktujte, viz sekce kontakty.
  • Registrovaný zákazník může plně využívat veškerých výhod registrovaného zákazníka, jako je:
    - objednávání zboží za výhodné akční ceny
    - zvláštní sleva navíc ve výši 5% při objednání přes e-shop, která se týká pouze zboží, které není v akční slevě ( není již 
      sleva na objednané zboží uvedena )
    - zvláštní sleva navíc ve výši 1% při objednání přes e-shop, která se týká pouze zboží, které je již v akční slevě
    - možnost sledování průběhu a vyřízení objednávky přímo na našich stránkách www.corhb.cz

    Neregistrovaný zákazník si může objednat zboží, ale pouze za ceníkové ceny. Může maximálně využít akčních cen uvedených na našich stránkách www.corhb.cz, nebudou mu však zasílány žádné informace o novinkách a právě probíhajících akcích, nemůže čerpat zvláštní slevy navíc a nemůže sledovat průběh a vyřízení objednávky přímo na našich stránkách www.corhb.cz Toto lze zjistit pouze telefonickým dotazem, viz sekce kontakty.

    REGISTRACE NOVÉHO ZÁKAZNÍKA – jak se zaregistrovat?
  • kliknete na políčko registrace, vyplňte všechny i nepovinné údaje na přihlašovacím formuláři a potvrďte ikonku "registrace", tyto informace jsou tímto okamžikem přístupné administrátorovi internetového obchodu www.corhb.cz, který Vás o Vaší registraci bude následně informovat potvrzující e-mailovou zprávou
  • poté zadejte Vámi libovolně zvolené jméno a heslo a přihlaste se na naše www stránky a dobře si jej uchovejte pro další přihlášení do e-shopu
  • nyní jste u nás zaregistrováni a můžete plně využívat výhody registrovaného zákazníka
  • přihlašovací jméno a heslo si dobře zapamatujte, při Vašem dalším nákupu v internetovém obchodě www.corhb.cz, již pak nebudete muset vyplňovat znovu všechny identifikační údaje o Vaší firmě/osobě, tyto se načtou automaticky

    Přihlášení již registrovaného zákazníka 
    kliknete na políčko "přihlášení" zadejte Vámi zadané jméno a heslo a přihlaste se na naše www stránky – zároveň na liště vidíte, že jste přihlášeni
  • zde můžete kliknout na "můj účet" a vidíte Vaše případné objednávky, jejichž obsah můžete po rozkliknutí "detail objednávky" sledovat detailně včetně aktuálního stavu Vaší objednávky
  • dále můžete kliknout na "nákupní koš", kde vidíte zboží, které jste do košíku právě vložili, jejich katalogové číslo, název, množství a cenu za kus bez DPH

    Náš obchod je vytvořen tak, aby byla objednávka snadná pro zákazníka
    1. Nejprve je samozřejmě nutné nalézt zboží o které máte zájem. K tomuto cíli lze dospět dvěma způsoby.
    Prvním způsobem je procházení menu kategorií, k čemuž slouží oranžové pole "nabídka zboží" v levé části stránek. Postupným klikáním se dostanete až k požadovanému výrobku. Pro snadnější orientaci a navigaci je u každého výrobku umístěna informace, ve které kategorii zboží se právě nacházíte.
    Druhým způsobem jak hledat a najít zboží, je použití vyhledávače. Stačí zadat název výrobku o který máte zájem popřípadě objednací číslo pokud jej znáte a vyhledávač jej najde za Vás.
    2. Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu znázorňující košík anebo na tlačítko "do koše". Pokračovat v nákupu můžete dalším výběrem kategorie nebo kliknutím na tlačítko "zpět do katalogu".
    3. Pokud jste vybrali veškeré požadované zboží a přesunuli jste ho do nákupního košíku, klikněte na odkaz "nákupní košík". Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Zde je možné i upravovat množství objednaného zboží. Změnu provedete zcela jednoduchým ručním vyplněním okénka ve sloupci "množství". Popřípadě můžete kliknout na "odebrat z koše" a některé  položky z koše úplně vyřadit. Po této úpravě pokračujte vždy tlačítkem "přepočítat" - před objednáním si pečlivě a pozorně zkontrolujte objednané zboží, cenu celkem včetně DPH vidíte oranžově a pokud je vše v pořádku a chcete skutečně uskutečnit objednávku, klikněte na tlačítko "objednat".
    4. Vyberte, upřesněte a potvrďte ještě:
        - způsob platby  u nového zákazníka pouze platba předem, dobírka popř. platba v hotovosti, pokud bude zákazník 
          vyzvedávat po domluvě zboží přímo v Havlíčkově Brodě, nebo jej doveze dodavatel viz čl. 5 doprava zboží
          a čl.7 platební podmínky a možnosti úhrady
        - způsob doručení  záleží na rozhodnutí zákazníka, pouze je potřeba se řídit čl. 2.7  a čl. 5 doprava zboží
        - s montáží nebo bez montáže  tady je třeba zvážit, jestli zboží potřebuje montáž, či ne, pokud zboží vyžaduje
          montáž je třeba zvážit, aby opravdu bylo zapojené odbornou firmou - specialisty v oboru, proto tuto službu nabízíme
        - případný komentář  – další upřesnění k objednávce 
        - zaškrtnout políčko  "jsem seznámen s obchodními podmínkami a reklamačním řádem" - seznamte se 
          ve vlastním zájmu s obchodními podmínkami a reklamačním řádem
          Pokud s obsahem košíku souhlasíte, klikněte na tlačítko "objednat".
          Tím je Vaše objednávka dokončena 
    zboží závazně objednáno.
    5.
    Jestliže byla objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se Vám potvrzení – Vaše objednávka byla přijata, současně je Vám odeslán e-mail na vámi uvedenou e-mailovou adresu, že vaše objednávka byla přijata, včetně poděkování naší firmy za nákup u naší společnosti. Po odeslaní objednávky si také můžete svoji objednávku dodatečně zkontrolovat, vytisknout kliknutím na odkaz  "vytiskněte si objednávku".

    Důležitá rada !!! - Přidáním zboží do košíku ( kliknutím na ikonu "do koše" ) se ještě k ničemu nezavazujete. Můžete zde procházet jak dlouho je potřeba a postupně vkládat do košíku vše potřebné. Kdykoliv v průběhu nákupu pak můžete zkontrolovat a MĚNIT obsah vašeho košíku dle svého uvážení. Tzn. i vše např. vymazat. Vaše objednávka vzniká opravdu až po kliknutí na "objednat".

    Další možnosti objednávání zboží:
    * telefonicky - naši pracovníci jsou Vám k dispozici na těchto telefonních číslech: 
      569 434 501     569 432 955     606 871 384      603 481 166

    * e-mailem - objednávku můžete zaslat také na tyto e-mailové adresy:
       objednavky@corhb.cz , info@corhb.cz

    * faxem - kompletní objednávku můžete zaslat na naše faxové číslo:
       569 434 500

    * pozemní poštou - Vaši objednávku přijmeme taktéž v písemné podobě, a to na naší adrese:
       CorHB, s.r.o., Dobrovského 2915, 580 01 Havlíčkův Brod

    Na takto podané objednávky pohlížíme jako na neregistrovaného zákazníka
    a nemohou se tak čerpat zvláštní slevy navíc, ty platí pouze na objednávky přes e-shop.


5) Doprava zboží:

- Pokud je u zboží ikona "doprava zdarma" zákazníkovi je zboží dopraveno na naše náklady a doprava Vám není dále účtována
- Pokud není u zboží ikona "doprava zdarma" zákazníkovi je zboží dopraveno na náklady zákazníka dle toho, co si vybral při 
  objednání zboží
- Dopravu kamkoliv po ČR zajišťuje prodávající prostřednictvím vlastního dovozu, České pošty nebo prostřednictvím přepravní
  služby naše společnost využívá přepravní společnost Toptrans. Záleží na každém zákazníkovi, kterou přepravu si vybere. 

  Přepravu si hradí každý zákazník sám při přebrání zboží přímo přepravci. Pokud bude chtít mít zákazík

  naúčtovanou přepravu na jedné faktuře se zbožím, bude mu přefakturováno přepravné od přepravce a

  následně se o tu samou cenu zvedne objednávka zákazníka.


- Kalkulátory cen najdete na adrese :
   *   Toptrans
   *   Česká pošta
   *   dovoz dodavatelem - 10-12 Kč/km dle druhu auta
- Způsob dopravy si zákazník zvolí sám při objednávce 


  Křehké zboží jako  je sklo, porcelán, termosky, várnice a další velmi křehké zboží posíláme pouze přes přepravní 
  službu Toptrans, nebo přímo dodavatelem. U České pošty není záruka, že zboží bude dopraveno k zákazníkovi ve
  100% stavu.
- Pokud si zákazník zvolí způsob "poslat zboží na dobírku", bude mu tato cena ( poplatek za dobírku ) připočtena v kolonce balné



6) Montáž zboží:
  • pokud je u zboží ikona "montáž zdarma", bude cena montáže zahrnuta do ceny zboží a nebude Vám již dále účtována
  • pokud není u zboží ikonka "montáž zdarma", bude cena montáže vyúčtována po samotné montáži
  • cena montáže je stanovena ve výši 3-5 % z ceny objednaného zboží s montáží, záleží na druhu zboží, jestli je připojeno na elektřinu, plyn či páru a jeho celkové náročnosti na montáž
  • v případě, že bude zboží dodáno zákazníkovi a ten si bude přát zboží namontovat i když to nebylo dohodnuto předem, bude mu cena vypočítána dle ceníkových cen servisního střediska
  • ceny servisního střediska práce technika:

       práce technika v pracovní době                       ( Po – Pá ) od 8:00–16:00      -       450 Kč/hodinu

       práce technika v pracovní době                       

        - konvektomaty, myčky, plynová zařízení       ( Po – Pá ) od 8:00–16:00      -       650 Kč/hodinu

       práce technika mimo pracovní dobu a v sobotu a v neděli                           -       900 Kč/hodinu

       práce technika mimo pracovní dobu a v sobotu a v neděli 
        - konvektomaty, myčky, plynová zařízení                                                        -   1.300 Kč/hodinu

     

     ztrátový čas - čas technika na cestě  k zákazníkovi                                           -   250 Kč/hodinu
      

    cena cesty servisního mechanika                                                                        -     12 - 14 Kč/km



     
     mechanici specialisti vyjíždí k zákazníkům z Krásenska u Vyškova, Hlinska nebo z Prahy,
       záleží na značce spotřebiče, na který jsou jednotlivý mechanici vyškoleni ve výrobních závodech

      ceny zapojení nových spotřebičů:


      Ceny za zapojení nového stroje - zařízení jsou účtovány jako úkon technika.
      Cena montáže je stanovena ve výši 3 - 5% z ceny objednaného zboží s montáží.


      Odborné zaškolení ( kuchařem specialistou ) = 1 hodina práce kuchaře - 600 ,- Kč
      Posouzení stroje ( zařízení ) a sepsání likvidačního protokolu = 1 hodina práce technika - 450,- Kč

 



7) Platební podmínky, možnosti úhrady:
  • Bankovním převodem - platí pouze pro naše stálé a prověřené odběratele
  • Platba v hotovosti - pouze při osobním odběru zboží v provozovně prodávajícího nedo při osobní dodávce dodavatele 
  • Platba na dobírku - celkovou částku za zboží včetně částky za dopravu budete hradit až při samotném převzetí řidiči přepravní služby či České poště ( přepravní společnosti vybírají poplatek i za dobírku ).
    Pokud bude v objednávce zboží značky Liebherr, Nivona, Schulthess ( chladící a mrazící technologie, automatické kávovary, pračky a sušičky ) vyžadováno dodat na dobírku, poplatek za dobírku je 50,- Kč. Přeprava u těchto značek Liebherr, Nivona, Schulthess máte od naší společnosti zdarma. Zboží je dodáváno na rampu, pokud bude chtít zákazník dodat zboží jinam ( do patra, po schodech a jiné ) bude příplatek řešen individuálně.
  • Platba zálohovou fakturou - pro nové, neprověřené, nedůvěryhodné zákazníky a pro objednávky nerezových výrobků platí, že bude vždy vyžadována zálohová platba předem a teprve po jejím uhrazení bude zboží objednáno u výrobce ( dodavatele ). Viz. bod č. 1.9. obchodních podmínek
  • Platba předem - převodem na náš účet, složením finanční částky v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet, složením finanční částky v provozovně prodávajícího nebo odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR
  • Individuální požadavky - budou řešeny dohodou ke spokojenosti jak prodávajícího, tak i zákazníka
  • Dodávka zboží mimo ČR - vždy bude vyžadována celá platba předem
  • Finanční částku sjednanou dle smlouvy nebo smlouvy o dílo včetně DPH můžete obratem převést na náš bankovní účet:
    211 258 3094 / 2700 / 0600
  • Bankovní Bankovní spojení: UniCredit Bank, a.s.
    Číslo účtu: 211 258 3094 / 2700
    IBAN: CZ7427000000002112583094
    SWIFT (BIC) BACXCZPP

 



8) Reklamační řád:

Obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v internetovém obchodě CorHB, s.r.o. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s tímto reklamačním řádem internetového obchodu CorHB, s.r.o. a právním řádem platným v ČR.
1. Povinnosti kupujícího 
Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky již při převzetí zboží za asistence řidiče přepravní společnosti či České pošty (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze, pokud není nijak poškozena. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce nebo České pošty. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Zásilka poté bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamace mechanického poškození zboží nebo chybějící zboží v zásilce zjištěné a nahlášené po podpisu přepravního listu a mimo přítomnost doručovatele nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. 

Vždy při dodání poškozené zásilky pořiďte fotodokumentaci o rozsahu škod. Za škody způsobené dopravou, nenese naše společnost žádnou odpovědnost.

   Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
   a) na e-mailovou adresu provozovatele: info@corhb.cz
   b) faxem na číslo: 569 434500
   c) doporučenou poštou na adresu provozovatele: CorHB, s.r.o., Dobrovského 2915, 580 01 Havlíčkův Brod 

   Podat reklamaci je kupující povinen na reklamačním protokolu a je nutné vyplnit všechny potřebné údaje.

2. Povinnosti prodávajícího 
Prodávající potvrdí přijetí reklamace nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace do sídla firmy a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.



9) Záruční podmínky:

1) Záruka je platná pouze tehdy, když je s výrobkem přiložený řádně vyplněný záruční list současně s kopií daňového dokladu, kde je vyznačený datum nákupu. Nepotvrzený, neúplný nebo přepisovaný záruční list je neplatný. Záruka se vztahuje výhradně na závady výrobního charakteru.
2) Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v daňovém dokladu ( pouze délka záruční doby )  a v záručním listu. Délka záruka je 6, 12, 24 měsíců dle výrobce nebo podle podmínek dodavatele. Tato doba začíná dnem vystavení záručního listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu.
3) Plnění záruky je řešeno podle rozhodnutí dodavatele buď výměnou reklamovaného dílu, nebo jeho opravou, kterou zajistí opravna dodavatele. Každá záruční oprava se zaznamená na zakázkový list s podrobným popisem závady.
4) Je-li závada na zboží opravitelná u zákazníka je bezplatně opravena. Jedná-li se o závady vyžadující servisní zásah v servisním středisku, je zákazník povinen zboží doručit do záručního střediska. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Pokud je zboží neopravitelné a nefunkční, je řešena výměna za nové zboží.
5) V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
6) Doprava výrobku na záruční opravnu a zpět nebo cestovní výlohy servisního mechanika k zákazníkovi nejsou předmětem záruky a hradí si je zákazník na vlastní náklady. Náklady spojené s dopravou se nevrací. V žádném případě nezasílejte reklamaci na dobírku nebo na náklady prodávajícího. V takovém případě nebude zásilka přijata a bude vrácena zpět kupujícímu. Nárok na uplatnění vady ze záruky musí být uplatněn u dodavatele bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady.
7) Nárok na uplatnění záruky zaniká a nevztahuje se na následující případy:
  - poškozením zboží při vlastní přepravě či jiným přepravcem (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí zboží,
    viz reklamační řád)
  - porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  - jestliže výrobní číslo na výrobku je odstraněno, pozměněno nebo nějakým způsobem upravováno 
  - použitím zboží v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem na obsluhu
  - zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  - reklamace výrobku v souvislosti s běžným opotřebením či poškozením jednotlivých jeho částí nebo celku v rámci
    jeho používání, stejně tak reklamace částí, podléhající běžné spotřebě, včetně spotřebního materiálu ( osvětlovací
    tělesa, skleněné části, síta, těsnění apod. )
  - případy, kdy k výskytu vady došlo vlivem zanedbané údržby, např. znečištěním výrobku či jeho části, stejně tak tím, že nejsou
    dodrženy instrukce pro správnou údržbu, odpovídajícím jednotlivým typům výrobku - pravidelná údržba výrobku servisním
    mechanikem a případné výměny či opravy jeho částí, související s touto údržbou, nejsou považovány za záruční opravu
    a jejich hrazení je rovněž ze záruky vyjmuto
  - zničení jakožto následku jakéhokoliv nesprávného použití výrobku se nesmí lišit od postupů uvedených v návodu k obsluze
    ( nešetrným zacházením, přetěžováním, používání jiného něž doporučeného spotřebního materiálu apod. )
  - instalace nebo použití výrobku způsobem, který neodpovídá technickým, bezpečnostním nebo jiným, zákonem stanoveným
    normám
  - zničení či poškození způsobené opravou v jiném než námi schváleném servisním středisku nebo neoprávněným zásahem ze
    strany uživatele výrobku i dalších třetích osob či organizací
  - zničením v důsledku nehody ( pádem, teplem, případně poškozením znečištěnou vodou a usazováním vodního kamene či jiné
    tekutiny ), ohněm, mechanickým poškozením, přepětím v síti, poruchy zaviněné nevhodným umístěním ( vlhké, prašné,
    chemicky či jinak nevhodné prostředí, živelnou pohromou ) a na poruchy a závady vznikající mimo vlastní zařízení nebo jiné
    příčiny dané vyšší mocí.



10) Ochrana osobních údajů:

- Provozovatel internetového obchodu společnost CorHB, s.r.o. se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v
  jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím  a kupujícím.
- Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb ( např. dodání výrobků, instalace a montáž ) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněnou bankovním převodem.
- Abyste nemuseli registrační údaje zadávat při každém nákupu v internetovém obchodě, jsou uloženy pod jménem a heslem v  databázi, kde jsou chráněny před zneužitím.
- Evidované údaje zákazníků jsou výhradně používány pro potřeby internetového obchodu www.corhb.cz . Evidované údaje nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně. Pokud zákazník souhlasí ( registrovaní zákazníci ), je jeho e-mailová adresa zařazena do seznamu zákazníků pravidelně obesílaných v rámci informačního servisu prostřednictvím e-mailové pošty. Toto je možné zrušit při každém doručeném e-mailu.

Zpracování osobních údajů

   - Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky, pro plnění svých právních povinností nebo se souhlasem kupujícího za účelem vylepšování služeb a nabídky prodávajícího, pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy, příp. jiným účelem, ke kterému udělil kupující souhlas.
- Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu se 
Zásadami pro nakládání s osobními údaji prodávajícího, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem prodávající nakládá s osobními údaji kupujícího, jaké informace o kupujícím ukládá, jak dané informace využívá a komu je případně předává. Zásady pro nakládání s osobními údaji taktéž obsahují výčet veškerých práv kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu, vymazání či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat. 
- V souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávající prohlašuje, že: 
   1) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy 
   2) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti  
   3) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů
   4) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s rizikem pro práva a svobody fyzických osob informuje dozorový orgán, příp. subjekty údajů.



11) Kontaktní údaje:

 Zásady pro nakládání s osobními údaji 

Přikládáme velký význam ochraně Vašich osobních údajů a práv na zachování důvěrnosti soukromí na internetu. Přečtěte si, prosím, naše zásady pro nakládání s osobními údaji Naším cílem je objasnit Vám, jakým způsobem nakládáme s Vašimi osobními údaji, jaké informace ukládáme a jak je využíváme.

1.  Informace o zpracovávání a ochraně osobních údajů

1.1   Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás velmi důležitá, proto vždy postupujeme v souladu s příslušnými právními předpisy a mezinárodními standardy.

1.2   V souvislosti s přijetím nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR), které se s účinností od 25. května 2018 vztahuje na zpracování Vašich osobních údajů ze strany naší společnosti CorHB, s.r.o., IČO 25953117, se sídlem Dobrovského 2915, 580 01 Havlíčkův Brod, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou oddíl C, vložka č. 17344 (dále jako "Společnost" nebo také „my“), Vám níže poskytujeme shrnutí základních informací o zpracovávání a ochraně Vašich osobních údajů ze strany CorHB, s.r.o.

2.  Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme

2.1   Osobní údaje, které o Vás zpracováváme a jejichž rozsah se liší zejména podle účelu a poskytovaných služeb:

2.2  Pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky

(a)    Identifikační údaje (Název firmy, kontaktní jméno, příjmení, adresa)

(b)    Kontaktní údaje (e-mail, tel. číslo)

(c)    Název firmy, IČO/DIČ, sídlo společnosti

2.3  Za účelem vylepšování našich služeb a nabídky

Osobní údaje získáváme především přímo od Vás zejména při uzavírání smlouvy a v průběhu smluvního vztahu. 

3.   Jak vaše osobní údaje využíváme 

3.1.    Vaše osobní údaje využíváme zejména k následujícím účelům:

(a)   k uzavření smlouvy a realizaci Vaší objednávky;

(b)   komunikaci s Vámi a správě našeho smluvního vztahu;

(c)  anylýze, hodnocení a zlepšování našich služeb zákazníkům

(d)   řešení Vašich reklamací a stížností;

(e)   plnění našich zákonných povinností;

 

3.2.    Pokud je to nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy, nebo pro ochranu našich oprávněných zájmů souvisejících s uzavřením nebo plněním smlouvy, na základě Vašeho souhlasu nebo pokud to povolují právní předpisy, které zároveň stanoví ochranu Vašich práv, využíváme technologie zejména pro tvorbu Vašich zákaznických profilů pro výše uvedené účely.

3.3.   Vaše osobní údaje uchováváme jen po tu dobu, dokud trvá některý z výše uvedených účelů    

  zpracování a následně jen po dobu a za podmínek v souladu s příslušnými právními předpisy.

 

4.         Právní základ zpracování vašich osobních údajů
 

4.2.     Právní základ, který nám umožňuje zpracovávat Vaše osobní údaje, závisí na účelu, pro který dané osobní údaje zpracováváme. Vaše osobní údaje tedy v konkrétním případě můžeme zpracovávat bez Vašeho souhlasu, protože:

 

(a)   je to nezbytné pro účely uzavření nebo plnění smlouvy s Vámi;

(b)   je to nezbytné ke splnění našich zákonných povinností (např. v oblasti účetnictví a daní);

(c)   je to nezbytné pro ochranu našich oprávněných zájmů (např. v souvislosti s uplatňováním nároků z uzavřených smluv nebo v souvislosti analýzou a zlepšováním našich služeb);

 

5.         Komu poskytujeme vaše osobní údaje

 

5.2.     Vaše osobní údaje můžeme poskytnout:

(a)   poskytovatelům služeb, kteří nám poskytují své služby související s naší činností, zejména dopravcům, zprostředkovatelům Vašich plateb, osobám pomáhajícím nám se správou smluv a Vámi uplatňovaných nároků na plnění nebo kteří tisknou a doručují písemnosti;

(b)   jiným osobám v souladu s příslušnými právními předpisy (např. oznámení finančním úřadům v případech stanovených zákonem, policii v rámci šetření trestné činnosti apod.).

 

5.3.     Vaše osobní údaje mohou být přenášeny a ukládány v rámci zemí Evropského hospodářského prostoru (dále jen „EHP"), které jsou považovány za země se srovnatelnou úrovní ochrany osobních údajů jako Česká republika jakož i subjektům se sídlem mimo EHP

6.         Jaká jsou vaše práva

 

6.2.     V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte zejména tato práva:

(a)   právo na jasné, transparentní a srozumitelné informace o tom, jak používáme Vaše osobní údaje a jaká jsou Vaše práva;

(b)   právo na přístup k osobním údajům a poskytnutí dalších informací souvisejících s jejich zpracováním ze strany Společnosti;

(c)   právo na opravu nesprávných a neúplných osobních údajů;

(d)   právo na vymazání Vašich osobních údajů, především pokud:
1) již nejsou dále potřebné pro další zpracování;
2) jste odvolali svůj souhlas k jejich zpracování;
3) jste oprávněně namítali jejich zpracování;
4) byly zpracovány nezákonně;
5) musejí být vymazány podle právních předpisů;

(e)   právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů, pokud:
1) napadnete správnost osobních údajů po dobu, dokud neověříme jejich správnost;
2) zpracování je protizákonné;
3) je už nepotřebujeme, ale údaje potřebujete Vy pro účely uplatnění Vašich právních nároků nebo
4) namítáte proti jejich zpracování po dobu, dokud neověříme, zda naše oprávněné důvody převažují nad Vašimi zájmy;

(f)    právo podat námitky proti zpracovávání Vašich osobních údajů v případě, že je zpracováváme :
1) pro účely přímého marketingu
2) pro účely našich oprávněných zájmů;

(g)   právo získat své osobní údaje a přenést je k jinému poskytovateli služeb;

(h)   právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7; www.uoou.cz

 

6.3.     Pokud budete chtít uplatnit jakékoliv výše uvedené právo, kontaktujte nás prosím s využitím kontaktních údajů uvedených níže.

 

7.         Jak chráníme vaše osobní údaje

 

7.2.     Pro zajištění bezpečnosti a důvěrnosti Vašich osobních údajů, která je pro nás mimořádně důležitá, využíváme technická a organizační opatře­ní zejména na ochranu před neoprávněným přístupem k údajům a jejich zneužitím, zajištění bezpečnosti našich IT systémů i obnovu dat v případě incidentu. Kde je to vhodné, využíváme na ochranu Vašich údajů šifrování. Všechna opatření pravidelně vyhodnocujeme a aktualizujeme.

 

7.3.     Zpracování osobních údajů probíhá manuálně i v elektronických informačních systémech, které podléhají fyzické, technické i procedurální kontrole. Za účelem ochrany dat máme nastavený bezpečnostní mechanismus zahrnující technická, organizační a personální opatření a stejnou úroveň ochrany požadujeme také od našich zpracovatelů.

 

8.         Potřebujete další informace nebo chcete uplatnit svá práva

 

8.1      Kromě webové adresy www.corhb.cz je plná verze Zásad nakládání s osobními údaji a jejich ochrany dostupná u odpo­vědné osoby pro oblast ochrany osobních údajů v CorHB, s.r.o.. O zaslání písemné kopie můžete požádat způsobem uvedeným níže.

 

8.2     Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně zpracování Vašich osobních údajů, po­třebujete jakoukoliv jinou související pomoc nebo chcete uplatnit svá práva, obraťte se prosím na odpo­vědnou osobu pro oblast ochrany osobních údajů, a to telefonicky (v pracovní době 8 – 16 hod) na tel. č.: +420 434501, elektronicky na e-mail adrese info@corhb.cz nebo písemně na adrese:CorHB, s.r.o., Dobrovského 2915, 58001 Havlíčkův Brod